در این که محتوای با کیفیت در رشد رتبه وبسایت ها و کسب و کار‌ها تاثیرگذار است شکی نیست. اما تولید محتوای خوب یک تخصص است و که مانند هر تخصص و حرفه ی دیگر نیاز به آموزش های خاص و تجربه دارد. طبیعی است که شرکت ها و سازمان های مختلف ممکن است با وجود نیازی مبرمی که به محتوای ارزشمند دارند، منابع و تخصص مورد نیاز برای تولید محتوای تخصصی را نداشته باشند. در همین راستا شرکت هایی با هدف تولید محتوا بصورت تخصصی به وجود آمده اند که ضمن برطرف کردن نیاز مشتری ها به بهترین شکل ممکن، به صرفه جویی اقتصادی این شرکت های نیز کمک می کنند. شرکت های مختلفی در سراسر ایران در این زمینه فعالیت می کنند و ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یارا پلاس برای تولید محتوا در مشهد سال هاست که تجربه داریم و مشتریان مختلفی از سراسر ایران را خدمات دهی کرده ایم.

به طور کلی فردی که به عنوان تولید کننده محتوا بصورت تخصص کار می کند باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • بر روی موضوعات مختلف تسلط نوشتن داشته باشد
  • مهارت کافی بر روی سئو و آشنایی با الگوریتم های گوگل
  • صدای خوب برای تولید پادکست صوتی
  • مهارت های لازم گرافیکی برای تولید تصاویر اختصاصی و موشن گرافی

تولید محتوا بر خلاف تبلیغات گسترده در تلویزیون و بیلبوردها یک راه کم هزینه و بسیار تاثیرگذار برای جلب نظر مخاطب و مشتری است. مهم ترین هدف یک وبسایت یا کسب و کار باید شناسایی مخاطب‌ها و تولید محتوا متناسب با نیازهای آن‌ها باشد. برای اینکه به این هدف برسیم لازم است بدانیم تولید محتوا چیست و برای اینکه محتوای سودمند و با کیفیتی تولید کنیم چه کارهایی باید بکنیم. این مقاله را در وبسایت یاراپلاس مطالعه کنید تا با این موضوع کامل آشنا شوید.

تولید محتوا چیست؟

یکی از روش های تبلیغات اینترنتی ، تولید محتوا است. اگر اینترنت، سایت ها، وبلاگ‌ها یا حتی در پلتفرم های قدیمی تر، مجلات و مقاله های کاغذی را به مانند یک ظرف در نظر بگیرید محتوا به مانند مظروف یا ماده ای است که درون این ظرف را پر می کند. امروزه در دنیای مجازی این ظرف ها نیستند که مخاطب را جذب می کنند بلکه این محتوای دقیق، علمی و جذاب درون این پلتفرم ها است که توجه ها را به سایت و کسب و کار شما جلب می کند. اگر شما برای تولید محتوا در مشهد همان چیزهایی را منتشر کنید که در سایر سایت ها هست و همان نکاتی را مطرح کنید که سایرین گفتند به زودی برای مخاطب خسته کننده و تکراری خواهید شد. و آن ها حتی اگر آدرس وبلاگ شما را در صفحه اول نیز ببینند روی آن کلیک نخواهند کرد.

پس از طراحی سایت نیاز به محتوای حرفه ای و مخاطب پسند دارید. طراحی سایت با وردپرس این مزیت را دارد که به راحتی می توانید با استفاده از افزونه سئویاست محتوای ارزشمند خود را پس از تولید سئو کنید.

تولید محتوا در مشهد

تولید محتوا را می توان در قالب متن، عکس، فیلم، پادکست، موزیک و… ارائه داد. انتخاب اینکه از کدام فرم برای ارائه محتوای خود به مخاطب استفاده می کنید بستگی به نوع مخاطب یا استراتژی محتوای شما دارد. اما در هر صورت باید ببینید آیا مطلبی که قصد انتشار آن را دارید ارزش ساعت‌ها زمان شما را دارد و همین طور مخاطب آن قدر به آن احتیاج دارد که وقتش را صرف محتوای تولید شده شما کند. برای همین توصیه می کنیم از متخصصان این حوزه برای تولید محتوا در مشهد کمک بگیرید.

لازم است بدانید وظیفه تیم تولید محتوا تخصصی در مشهد فقط وارد کردن مطالب یا کپی پیست کردن متون از سایت های دیگر نیست. این کار نه به نفع شما است و نه مخاطبی برای شما جذب می کند. کار کارشناس تولید محتوا در شرکت تبلیغات اینترنتی در مشهد ( یاراپلاس ) شناسایی سلیقه مخاطب شما، بررسی ایده ها، مطالعه در آن راستا و تدوین و تنظیم محتوا در مشهد شما مطابق با فرم خواسته شده بر مبنای سئوی صحیح است.

در دیجیتال مارکتینگ صحیح هیچ چیز مهم‌ تر از مخاطب و مشتری نیست. هدف اصلی از تولید محتوا در مشهد آگاهی بخشی به کسانی است که با سرچ یا جستجو کردن خواسته‌ها و نیازهایشان به سایت شما رسیده‌اند. تولید کننده محتوای متخصص و با تجربه خوب می داند برای هر قشر از مخاطبی چه محتوایی و با چه ایده و قالبی می تواند جذاب و مقبول باشد.

انواع تولید محتوا در مشهد

تولید محتوای متنی

در این نوع از تولید محتوا تنها از کلمات استفاده می‌شود. در تولید محتوای متنی باید از جملات کوتاه استفاده شود تا مخاطب از خواندن آن خسته نشود. رعایت نکات املائی و نگارشی در تولید محتوای متنی بسیار مهم است.

تولید محتوای تصویری

در تولید محتوای تصویری، تنها از عکس‌ها و تصاویر برای رساندن مقصود خود و تولید یک محتوای مناسب استفاده می‌شود. این نوع تولید محتوا انواع و زیرشاخه‌های متنوعی دارد. پرکاربردتربن نوع آن اینفوگرافی است. از اینفوگرافی معمولا در مقالات آموزشی و یا شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، توییتر و غیره استفاده می‌شود.

تولید محتوای ویدئویی

همانطور که از اسم آن پیدا است، در این روش از تولید محتوا از فیلم و ویدئو استفاده می‌شود. محتوای ویدئویی تاثیر بسیار بیشتری بر روی مخاطبان دارد. زیرا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای صرف زمان برای خواندن یک مقاله، آن را به صورت یک فیلم تماشا کنند.

تولید محتوای صوتی

بعد از محتوای ویدئویی، محتوای صوتی یا پادکست بیشترین طرفدار را در میان انواع محتوا دارد. اینگونه محتواها را به راحتی می‌توان در ماشین و یا با استفاده از هندزفری گوش داد. استفاده از پادکست‌ها تاثیر به سزایی در یادگیری مطالب جدید خواهد داشت.


آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس تولید ,محتوای ,محتوا ,های ,مخاطب ,استفاده ,تولید محتوا ,تولید محتوای ,محتوا در ,در مشهد ,است که ,آژانس دیجیتال مارکتینگمنبع

تولید محتوا در مشهد برای کسب و کار شما

آموزش زبان آلمانی در مشهد

طراحی سایت ارزان در مشهد

طراحی کارت ویزیت در مشهد چگونه انجام می‌شود؟

کارآمدترین استراتژی‌ها برای مدیریت شبکه ‌های اجتماعی

نکات طلائی در طراحی ست اداری در مشهد

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد

مشخصات

آخرین جستجو ها

سایت سرگرمی و تفریحی می استور Ready Man پزشکی بدون کنکور آرنا طب جشنواره سفارشات گلچین شده هر چی که بخوای تخفیفان تـــضـــمــیـن بــار مرجع کنکور ایران جواب آزمون قلم چی 98